Brev:
Sove ude ved let tp-forhøjelse ?
28. januar 2005
Alder:
4 mdr.
Sove ude ved let tp-forhøjelse ?
Opdager her til morgen at min 4 måneder gamle datter har 37,6 i tp. Hun virker ikke sløj, men spiser ikke så meget som jeg synes hun plejer.
Jeg har meget svært ved at få hende til at sove indenfor, må hun sove ude? Hvis bare jeg holder godt øje med hende.
Et andet spørgsmål er igen vedr erstatning. Jeg har efterhånden købt flere forskellige slags, men bruger nu allomin 2. Må jeg godt blande og feks bruge gul allomin og nan ind imellem eller skal man køre med noget fast.
Kristine