Brev:
Opkast - 19 mdr.
28. januar 2005
Alder:
19 mdr.
Opkast - 19 mdr.
Hej Helen
Min søn på 19 mdr har været urolig hele natten og kastede så op her til morgen. Nu har han kastet op 5 gange. Det er ikke eksplosive opkastninger men op kommer det og det er ubehageligt for ham. Kort efter er han dog i godt humør, omend noget stille. Han har ikke feber eller er syg på nogen anden måde - derfor tænker jeg at det må være noget han har spist.
Igår lavede jeg hjemmelavet pasta med æg hvor han legede med noget af dejen og også har haft noget i munden - kan det mon være æggene? Jeg skal vel ikke være bekymret før han får det skidt med feber el. lign?
Konstistensen er ikke opkast som jeg kender det, det er helt gult og æggeblomme-agtigt...
MEN, jeg kan huske jeg har læst et sted at man ikke må give dem mælk eller juice når de har opkast eller diarré. Hvilken er det i hvilket tilfælde? Jeg skal vel bare prøve at få væske i ham?
Han siger aldrig nej til mad normalt men nu vil han intet have for første gang i hans liv. Selv når han har været rigtig syg har han spist lidt frugt. Så jeg går ud fra at jeg skal bruge min fantasi for at få noget væske i ham og jeg vil nødigt give ham noget som han får det mere skidt af...
På forhånd tak.
Iben