Brev:
Influenza vaccine
23. februar 2012
Alder:
3 år, 7 mdr.
Influenza vaccine
Hej Helen,
Her hvor vi bor vaccineres helt rutinemæssigt mod influenza hvert efterår, både børn og voksne. Hvad siger du til det? Er det strengt nødvendigt og skal jeg sørge for, at både min datter på 3 1/2 og jeg bliver vaccineret næste efterår?
Mange hilsner,
Emilie