Brev:
Knoglealder
8. august 2011
Alder:
3 år, 4 mdr.
Knoglealder
Hej Helen
Har forsøgt at finde lidt selv på nettet men uden held, men måske du ved mere om det. Vi har nu fået at vide at vores drengs knoglealder er 2 år og ikke som ham selv tre år. Vi fik blot en besked på telefonsvareren om det med orderne "så det er jo fint".
Men hvad betyder det lige. At den højde han har nu, er den han "burde" have haft som 2 årig? Så vi skal kigge et år senere på kurverne?? Eller hvad betyder det lige præcist? Er lidt forvirrede, men da glade for at lægerne synes det er fint.
Med venlig hilsen
Gitte