Brev:
Svingtur i armene hvornår?
11. april 2011
Alder:
13 mdr.
Svingtur i armene hvornår?
Hej Helen
Lige til noget helt andet end mit foregående brev ;-)
Hvornår er børn kroppe stærke nok til, at man kan bære dem ved at holde i begge hænder? (Altså hvis nu fx mor og far har fat i en hånd hver og svinger barnet lidt mellem sig)? Jeg tænker ikke på at svinge lillepigen ud i strakt arm og snurre rundt, men bare en lille svingtur hvor hun ”går et par skridt i luften”?
Kærlig hilsen
Tina