Dræn i ørerne

29. marts 2011

Kategori:
Alder:
10 mdr.

Dræn i ørerne

Kære Helen

Mange tak for dit svar, det kunne jeg bestemt bruge til noget :-)

Og så er jeg her lynhurtigt igen, for jeg har i dag været til ørelæge-tjek med lillepigen og der var stadig øget tryk og væske i begge ører (efter 3 mdr - og hun er ikke engang forkølet!). Så ørelægen anbefalede at få lagt dræn - "vi kan ikke i næste uge, men ugen efter har vi en tid kl...."! Mine ører hørte ikke det hele, jeg kunne bare lige se lillepigen komme i fuld narkose. Jeg ved godt jeg er pylret, men altså hjælp!

Min hjerne siger, det skal hun ...

Annonce

... selvfølgelig have - sprog, smerter, søvn og måske også hendes meget pylrethed vil (måske) påvirkes af det. Og lægen siger det selvfølgelig ikke for hans egen skyld. Jeg arbejder selv i sundhedsvæsenet og ved jo at der er gode faglige årsager til grund, for de ting, man anbefaler. Men mit moderhjerte gør også lidt ondt. Specielt fordi hun skal faste 6 timer inden og det er 10.20, det sker. Hvad gør man lige? Afleder? Giver noget om natten?

Tak fordi der er et sted, man kan lette sit hjerte, når hjertet siget et og hjernen oget andet;-)

Kærlig hilsen
os

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Calcium

Calcium findes hovedsagligt i mælkeprodukter, herunder modermælk og modermælkserstatninger.

Calcium er vigtigt til opbygning af skelettet og er derfor af stor betydning for børn, der naturligt skal vokse meget. Hvis barnet ikke får calcium nok, vil der frigøres calcium fra skelettet for at opretholde koncentrationen af calcium i blodet.

Børn der ammes eller får flaske får dækket deres behov for calcium derigennem og det anbefales at børn får modermælk eller...

Læs mere i Babylex

Rotavirus

Rotavirus er den hyppigste årsag til diarré og opkastninger hos spædbørn. De fleste børn smittes mens de er mellem 6-24 måneder. De får kraftige opkastninger, vandig diarré og måske feber og barnet er i risiko for at få væskemangel. Symptomerne kan vare op til 7 dage.

Tegn på væskemangel er tørst, irritation, uro, sløvhed, indsunkne øjne, tør mund og tunge, tør hud og sparsom vandladning. Hvis du ikke kan få dit barn til at drikke og du oplever et eller flere af ovenstående tegn...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Åhh, det er altså skønt at starte ugen med et svar fra dig ;) Tusind tak!

Og ha en rigtig god uge

Fra en førstegangs mor