Brev:
Dræn i ørerne
29. marts 2011
Alder:
10 mdr.
Dræn i ørerne
Kære Helen
Mange tak for dit svar, det kunne jeg bestemt bruge til noget :-)
Og så er jeg her lynhurtigt igen, for jeg har i dag været til ørelæge-tjek med lillepigen og der var stadig øget tryk og væske i begge ører (efter 3 mdr - og hun er ikke engang forkølet!). Så ørelægen anbefalede at få lagt dræn - "vi kan ikke i næste uge, men ugen efter har vi en tid kl...."! Mine ører hørte ikke det hele, jeg kunne bare lige se lillepigen komme i fuld narkose. Jeg ved godt jeg er pylret, men altså hjælp!
Min hjerne siger, det skal hun selvfølgelig have - sprog, smerter, søvn og måske også hendes meget pylrethed vil (måske) påvirkes af det. Og lægen siger det selvfølgelig ikke for hans egen skyld. Jeg arbejder selv i sundhedsvæsenet og ved jo at der er gode faglige årsager til grund, for de ting, man anbefaler. Men mit moderhjerte gør også lidt ondt. Specielt fordi hun skal faste 6 timer inden og det er 10.20, det sker. Hvad gør man lige? Afleder? Giver noget om natten?
Tak fordi der er et sted, man kan lette sit hjerte, når hjertet siget et og hjernen oget andet;-)
Kærlig hilsen
os