Brev:
Gulsot og bilirubinværdier
15. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Gulsot og bilirubinværdier
Hvor højt skal bilirubinværdien ved gulsot være for at det kan være skadeligt for barnet/kræver behandling? Og hvor længe, ved faldende værdier, må der gå før bilirubinværdien er nede på 0?