Brev:
3 uger gammel og stadig gulsot
11. april 2010
Alder:
0 mdr.
3 uger gammel og stadig gulsot
Hej Helen.
Hvor længe må mit barn have gulsot? Han er nu lidt over 3 uger og er stadig gul på kroppen og i øjnene. Da han var 6 dage var vi på sygehuset og få det tjekket, men det skulle ikke behandles..
Han sover meget, men er ikke sløv og har mange våde bleer hver dag, så der er vel ingen grund til bekymring?
Hilsen
Henriette.