Brev:
Influenza A
6. november 2009
Alder:
2 mdr.
Influenza A
Hej Helen.
Mange tak for dit sidste svar, jeg kan glædeligt fortælle at vi er kommet ind i en rigtig god rytme nu, med længere søvn (nogen dage) og en dejlig glad pige der smiler og pludre til stor glæde for os alle sammen :)
Nu går min bekymring i forhold til alt det influenza A snak. Det gør mig meget nervøs, specielt når Clara kun er 8 uger. Jeg har læst nogle af dine tidligere svar vedrørende det her emne, men kan se at det handler om lidt ældre børn.
Min bekymring går på om børn der er så små kan klare en infektion af den her type, eller man skal være særligt bange for komplikationer.
Ved du hvor hård infektionen har været ved børn i andre lande fx Norge? Specielt når de er lille som min datter ...
Vi tager selvfølgelig de forholdsregler vi kan i forhold til håndhygiejne, men storesøster går i børnhave, så det er jo en rimelig stor smittekilde.
Ved ikke om jeg er for pylret, eller min frygt er reel.
Håber du kan hjælpe.
Hilsen Stinna