Brev:
Hængende øjenlåg
8. september 2009
Alder:
2 mdr.
Hængende øjenlåg
Hej Helen,
Jeg har nu passivt benyttet din brevkasse over længere tid, og jeg har været glad for de svar, jeg har kunnet finde denne vej. Jeg står nu i en situation, hvor jeg har et mere specifikt spørgsmål, og derfor har jeg nu meldt mig ind, så jeg mere aktivt kan benytte din brevkasse.
Jeg har en søn på to måneder, hvis venstre øjenlåg de sidste 3-4 uger har virket dovent/slapt, på den måde at hans venstre øje er mere lukket end det højre. Han virker ikke til at være generet af det, og der er heller ikke betændelse i det. Det er især tydeligt når han er træt - lige vågnet eller på vej til at sove. Både sundhedsplejersken og lægen har kigget på det, men de har ikke kunnet sige hvad det skyldes. Har du nogen ide om hvad det kan være? Jeg har overvejet, om det kan være noget neurologisk?
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Helle