Brev:
VEGA testen
26. maj 2009
Alder:
16 mdr.
VEGA testen
Hej Helen,
Tak for dit svar den anden dag vedr allergi. Jeg hørte senere på dagen efter jeg skrev til dig om noget der hedder vegatesten. Det skulle være en test hvor de ikke bliver stukket. Har du hørt om den? Eller tror du det er bedst med en prik test? Eller besøg hos en hudlæge?
Nicholas fik udslæt igen i går aftes på lårene og udslættet på armene og hænderne er der stadig, så vi har bestemt os for at det nok er bedst at få ham tjekket trods vores børnelæge siger jeg skal vente til han er 2år.
Hilsen
Pia