Brev:
3-dags feber og mellemørebetændelse
21. december 2008
Alder:
13 mdr.
3-dags feber og mellemørebetændelse
Hej Helen!
Mathilde er nu knap 13 mdr. Hun fik feber 38.5-39 fra lørdag aften til tirsdag eftermiddag. Jeg var hos lægen tirsdag og han syntes hun var rød i ørene , så hun fik penecelin, til 7 dage.
Dagen efter fik hun dog udslæt på torso og jeg tænker nu på om det kan være 3-dags feber oveni, kan hun har fået begge dele samtidig? (udslættet så menlig ud som du beskriver det ved 3- dagsfeber).
Hun er stadigvæk ikke helt ovenpå, pyleret og sover meget. Dog er hun begyndt at spise igen, så tror hun er ved at være ovenpå igen.
Desuden har jeg fundet en "knop" i nakken på hende, ca 5 cm fra venstre øre, kan det være en hævet kirtel??
Med venlig hilsen
Lisa