Brev:
Vuggedød, mangler svar
12. april 2004
Alder:
0 mdr.
Vuggedød, mangler svar
Jeg håber virkelig du kan give mig nogle svar, som jeg mangler.
Jeg mistede min søn d 31/7-03 uforklarlig død, han lå hos mig og havde været død længe inden jeg vågnede... Mit spørgsmål er: Kan man en vuggedøds alarm? Fra sygehuset?
Jeg ved man kan købe en men er ikke helt tryg ved den. Jeg mener jeg har hørt at man kan få sådan nogle på sygehuset, er det rigtigt?
Jeg ved med mig selv, at jeg hvis jeg nogensinde tør blive mor igen, skal jeg have sådan en alarm, ellers vil jeg aldrig turde sove igen.
Jeg håber virkelig du kan hjælpe mig, og finde de svar jeg ønsker.
På forhånd tak
Ann
PS
Kan du finde ud af om de har sådanne alarmer på Holbæk sygehus, hvor jeg evt skal føde mit kommende barn