Brev:
Mælkerester i afføringen
9. april 2004
Alder:
4 mdr.
Mælkerester i afføringen
Min lille Isabella som nu er 4½ måned, har den sidste uges tid haft meget hyppig afføring. Vi snakker 5-8 gange om dagen. Før var det cirka 1 gang om dagen.
Afførringen er meget tynd, gul og fyldt med mælke rester. Desuden kommer der ikke så meget af gangen. Det lugter lidt som kærnemælk. Hun har ikke feber og virker frisk nok.
Hun får udelukkendende bryst, og spiser iøvrigt fint. Ca hver 3-5 time.
Jeg syntes at jeg spiser det samme som jeg plejer, men er gået væk fra at spise så meget kage og hvidt brød. Har siden jeg fødte haft den vilde trang til kager og chokolade og spist meget franskbrød. Men nu prøver jeg at holde lidt igen, og spise rugbrød og ikke så mange søde sager.
Jeg har selv siden jeg fødte haft meget hård mave.
Håber du kan hjælpe.