Brev:
Græder når hun skal sove - 2 år, 1 mdr.
20. juli 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Græder når hun skal sove - 2 år, 1 mdr.
Hej Helen
Heldigvis er det ved at være længe siden vi har haft brug for din hjælp, men...
Vores datter på 2 år ved vi ikke helt hvordan vi skal hjælpe med at falde i søvn. Indtil for et par mdr siden sad vi hos hende til hun sov og listede så ud. Vi havde længe syntes det skulle ændres, så nu da vi endelig har fået taget os sammen til at rykke ud vil vi være kede af at gå tilbage.
Problemet er at hun er meget lang tid om at falde i søvn og at hun ligger og græder - ikke altid med tårer, men højlydt og klagende. Vi går ind til hende, men syntes faktisk det bliver værre når vi gør det. Hvad skal vi gøre?