Brev:
Vil ikke sove - 20 mdr.
18. juni 2008
Alder:
20 mdr.
Vil ikke sove - 20 mdr.
Hej Helen!!
Sørme længe siden.... Flora og jeg har det godt, er jo flyttet i lejlighed med have- og det nyder vi! Flora trives sådan set fint- meget aktiv, sulten- temperamentsfuld og stadig skeptisk overfor andre der ikke hedder mor eller far.. sådan er hun bare.
Hun vågner stadig hver nat, men jeg tager hende ind til mig og så sover vi næste stræk sammen. Det er forskelligt hvornår hun vågner. der kan gå lige fra 2-7 timer.. hun hoster stadig, vi har jo været hos speciallæge, som har givet hende en spacer. Det har været hårdt med al det hosteri, men der er også dage hvor hun kun hoster lidt. Jeg har skiftet hendes mælk ud med rismælk (med kalcium) og al mad er økologisk osv- dette fordi komælk tilsyneladende er slimdannende og ikke det fedeste når man er en lille hosteprinssesse.. nå, men hun får stadig en kop varm mælk som hun eeelsker hver aften inden hun blir lagt, så er der sang med dyne på mors skød, og så peger hun faktisk selv på sin seng og siger ooove (sove), derefter lægges hun medens jeg stadig sidder på en stol ved siden af sengen.
- Og her starter cirkusset, for bare 2 uger siden tog det højest 15 min at lægge hende, med nu er der bare fest og ballade når hun kommer ned i sengen, synger, pisker rundt rejser sig osv... jeg lægger hende ned hver gang, siger hun skal sove, og taler ikke ellers med hende da dette ville forårsage mere "fest"..
Har du ikke lige et par tanker du kan fyre i min retning? (ved godt at problemet måske ikke er sindsygt alarmerende, men det er hårdt at det tager en time at lægge hende..
Håber ellers du trives!!!
Stort knus Christina