Vil ikke sove - 20 mdr.

18. juni 2008

Kategori:
Alder:
20 mdr.

Vil ikke sove - 20 mdr.

Hej Helen!!

Sørme længe siden.... Flora og jeg har det godt, er jo flyttet i lejlighed med have- og det nyder vi! Flora trives sådan set fint- meget aktiv, sulten- temperamentsfuld og stadig skeptisk overfor andre der ikke hedder mor eller far.. sådan er hun bare.

Hun vågner stadig hver nat, men jeg tager hende ind til mig og så sover vi næste stræk sammen. Det er forskelligt hvornår hun vågner. der kan gå lige fra 2-7 timer.. hun hoster stadig, vi har jo været hos speciallæge, som har givet hende en spacer. Det har været hårdt med al det hosteri, men der er også dage hvor hun kun hoster lidt. Jeg har skiftet hendes mælk ud med rismælk (med kalcium) og al mad er økologisk osv- dette fordi komælk tilsyneladende er slimdannende og ikke det fedeste når man er en lille hosteprinssesse.. nå, ...

Annonce

... men hun får stadig en kop varm mælk som hun eeelsker hver aften inden hun blir lagt, så er der sang med dyne på mors skød, og så peger hun faktisk selv på sin seng og siger ooove (sove), derefter lægges hun medens jeg stadig sidder på en stol ved siden af sengen.

- Og her starter cirkusset, for bare 2 uger siden tog det højest 15 min at lægge hende, med nu er der bare fest og ballade når hun kommer ned i sengen, synger, pisker rundt rejser sig osv... jeg lægger hende ned hver gang, siger hun skal sove, og taler ikke ellers med hende da dette ville forårsage mere "fest"..

Har du ikke lige et par tanker du kan fyre i min retning? (ved godt at problemet måske ikke er sindsygt alarmerende, men det er hårdt at det tager en time at lægge hende..

Håber ellers du trives!!!

Stort knus Christina

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

1. maj 2024 | Sovevaner | 20 mdr.

Problemer med putning til nat

Kære helen, Vi har store problemer med putning til nat herhjemme og ønsker...

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

7. marts 2024 | Renlighed | 23 mdr.

Tisse på potte

Kære Helen Først og fremmest igen tak for dit svar angående lur og...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

Annonce

Viden om børn:

Smile

Der er ikke noget bedre end at få et smil fra sit barn!

Allerede få timer efter fødslen ligger barnet og kigger på sine omgivelser og på mor og far. I et sådan øjeblik kan man godt opleve sit barn smile. Det er dejligt, men er dog endnu ikke det bevidste smil.

Først når barnet er ca 6 uger gammelt kan man opleve det mere bevidste smil, hvor det er synet af mor, far, storesøsters ansigt, som får lillebror til at smile.

Jo mere du kan smile, pludre og...

Læs mere i Babylex

Barselshotel

Barselshoteller findes både på sygehuse og i privat regi.

Kravene til at komme på et offentligt barselsehotel er forskellige. Nogle steder barselshotellet for flergangsfødende, der har haft en ukompliceret graviditet og fødsel, andre steder er det til førstegangs forældre, der har brug for lidt ekstra tid, inden turen går hjem. På barselshotellet vil både mor og far typisk kunne være til stede hele døgnet og personalet kan tilkaldes, ved behov for hjælp.

På et...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for en vidunderlig website - du gør virkelig et fantastisk stykke arbejde.

Karina, mor til dreng 5 måneder