Brev:
Sovevaner - 21 mdr.
15. juni 2008
Alder:
21 mdr.
Sovevaner  - 21 mdr.
Hej.
Jeg skriver vedr vores søn på 21 mdr. Han vil ikke sove i sin egen seng på sit værlese. Vi har prøvet at ligge inde ved siden af ham så han er tryg, samt vi har prøvet at læse/synge ham til ro, hvilket virker lige indtil vi vil gå, så bliver han lysvågen og græder voldsomt. Han har sovet inde i vores seng i lang tid og vi mente at det var tid til at få vores voksen tid tilbage igen. Da han sov i vores seng var der ingen problemer og han sov natten igennem fra halv otte til seks næste morgen.
Han har aldrig villet sove i sin tremmeseng så for at starte på en frisk har vi købt en junior seng til han uden tremmer og lavet en leg ud af det. Han hjalp sin far med at samle den og vi har leget om dagen i den og læst historier hvilket han også synes er super rart, men når vi kommer til aften vil han ikke være i sengen.
Vi håber du kan hjælpe med nogle gode puttevaner.
Hilsen os