Brev:
Falde i søvn - 13 mdr.
24. april 2008
Alder:
13 mdr.
Falde i søvn - 13 mdr.
Hej
Siden vi har stillet om til sommertid har min datter ikke kunnet falde i søvn om aftenen. Ofte bliver den 21.00 eller 21.30 før det lykkes. Hun virker frisk og gider slet ikke falde til ro. Hun sover 2-2½ time i løbet af dagen. Skal det mon være mindre?
Problemet er også at hun siden fødslen har fået lov til at falde i søvn i vores arme og det har vi fortsat med. Men nu
skal det ændres. Men vi er lidt i tvivl om hvordan det skal gribes an. For ligger vi hende i sengen så tumler hun rundt og stiller sig op osv. Kan slet ikke få hende til at falde til ro. Går vi ud skriger hun helt vildt også selvom jeg går derind med få minutters mellemrum. Hun har det sådan lige nu at man helst ikke må gå.
Hvordan ville det være bedst at gribe det an ?