Brev:
Hysterisk ved putning om aftenen
8. april 2008
Alder:
2 år, 3 mdr.
Hysterisk ved putning om aftenen
Hej Helen,
Det er ved at være længe siden jeg har skrevet til dig, men nu har vi brug for din gode hjælp igen..
Vores søn på 2 år og 3 mdr, er helt hysterisk når han skal sove om aftenen. Det er intet mens vi synger og læser bøger, men så snart vi siger godnat, starter det hele. Han skriger som en gal, og står op og siger han skal lave pøler og kaste op. Nogle dage presser han så hårdt, at der kommer afføring, og det gør han kun for at vi skal komme ind til ham. Vi gør det at vi går ind til ham med nogle minutters mellemrum og siger han skal sove, men han skriger fortsat helt hysterisk..
Vi er meget fortvivlede, for det er hårdt for os at blive ved med. Det skal siges at der er tændt lys hos ham, og han ligger stadig i sin tremmeseng, og vi har talt om om han skal have en anden seng. Har du nogle forslag, for vi er efterhånden helt blanke..
Mange hilsner fra Vicky