Brev:
Søvn problemer - 19 mdr.
6. april 2008
Alder:
19 mdr.
Søvn problemer  - 19 mdr.
Hej
Vi har en dreng som vågner 5-10 gange om natten og han er 19 mdr. Han har ikke sovet igennem endnu, på nær noget som kan tælles på 2 hænder.
Sove:
Han får stadigvæk lidt varm mælk, som en del af det at sige godnat. Han sover i samme rum som os. (Vi har prøvet at sove i stue, men så var han helt pivet)(vågnede hver 30 min). Vi lufter også godt ud, og har vinduet lidt åben.(Han er et varmt barn)
Når han vågner, kan man nogle gange bare sige "Du skal sove nu", andre gange skal man stå op og give ham noget vand/ rette på dynen. Han har inden for en mdr. fået sat dræn sat i ørene (men det var ikke problemet).
Fortiden:
Da han var mindre var han meget "pivet" for andre børn, men det er han blevet meget bedre til at håndtere. Han går i dagpleje, og når han skulle i legestue kunne han græde næsten hele dagen. (Så pædagoerne var nødtil at side med ham). Man fandt så ud af at hans dyne kunne trøste ham, da han ikke bruger sut. (han gnasker på hjørnerne på dynen).
Hvordan kan vi give ham en bedre søvn?(og os)