Brev:
Vågner hver nat mindst 3 gange
27. december 2007
Alder:
14 mdr.
Vågner hver nat mindst 3 gange
Hej Helen
Håber at du har haft en dejlig jul med familien!
... nå, den lille flora har den sidste halvanden måned vågnet omkring 3 gange hver nat, nogen gange tager det 10 min at få hende til at sove igen, andre gange 1,5 time.. hun er også blevet sværere at lægge- det kan tage 45 min.. bliver lagt omkring kl 20 og vågner ca kl 630, men derimellem er hun så oppe de ca 3 gange.. hun vågner, stiller sig op i sengen og græder til vi kommer..
Hendes dag ser således ud:
630- vågner
700- grød og brød (spiser godt)
1030- frokost-div rugbrød med pålæg (spiser godt)
1120-1330- sover ude.. (er også her begyndt at vågne så man lige må ned at gå lidt med hende)
14- frugt og brød eller yoghurt
18- aftensmad (spiser godt)
20 -sove
(skulle måske tilbyde lidt gråd eller banan lige inden hun sover?)
Jeg droppede aftenflasken for et par måneder siden, den var hun glad for, men jeg synes at hun var blevet for gammel, så vi lavede en afvænningsperiode, som faktisk gik fint..
Umiddelbart er hun jo en pige som har brug for meget tryghed, og helst vil sidde hos sin mor - men er samtidig nysgerrig og selvstændig..
Hun viser ingen tegn på at ville gå!- jeg har prøvet på alle mulige måde at gøre det sjovt og spændende, men hun vil kun kravle- hun snakker meget, og kan nu pege og nikke osv og fortælle os hvad hun vil..
Hun er stadig meget morsyg og hvis jer er i lokalet er hun noget pylret og vil kun sidde på mig - tværtimod er jeg der ikke omstiller hun sig uden de store dikkerdarer, men kan godt være lidt stille, får jeg fortalt.
Håber du kan hjælpe med et par råd!
Kram Christina