Brev:
Søvn - ved ikke, hvad der er galt
15. december 2007
Alder:
18 mdr.
Søvn - ved ikke, hvad der er galt
Hej Helen
Tak for svaret.
Det virkede fint, de første to eller tre dage, at tage ham ind i vores seng, men de par dage har han kastet sig rundt og skreget hysterisk. Han sover kun til middag en gang om dagen, mellem 1-3 timer og jeg har ikke observeret nogen sammenhæng. Han har for 14 dage siden skiftet vuggestue, men problemet startede før, så jeg ved ikke hvad der er galt.
Har du flere forslag til at løse vores problem.
På forhånd tak
Venlig hilsen
Tine