Brev:
Kan man sove for meget?
12. februar 2007
Alder:
14 mdr.
Kan man sove for meget?
Hej Helen
Jeg har bare et lille spørgsmål...
Bertram er snart 14 mdr. Han er MEGET aktiv går og løber, der er hele tiden gang i ham.
Han sover fra ca. 19.30 til 07.00. Så tager han en lur på 1½ time om formiddagen og 2 timer om eftermiddagen... Dette synes jeg er meget i forhold til andre på hans alder.!?.. Det synes dagplejen også..
Men kan man sove FOR meget??