Brev:
Sove ude i regnvejr
10. april 2017
Alder:
4 mdr.
Sove ude i regnvejr
Hej Helen.
Min søn på fire måneder elsker at sove i sin barnevogn. Herhjemme har vi så han kan stå i garagen og sove når det regner, men imorgen tager vi på ferie og der kan han kun stå under et overdække og sove.
Min Sundhedsplejeske har tidligere sagt at han ikke må stå ude når det regner og er fugtigt. Er det stadig sådan når han er blevet ældre (han vejer 8 kg nu, så er ingen lille fugl)?
Hilsen Katrine