Brev:
Protesterer mod putning - 2 mdr.
26. februar 2017
Alder:
2 mdr.
Protesterer mod putning - 2 mdr.
Kære Helen
Tusind tak for dit svar på mit brev. Det viser sig at vores søn stadigvæk har spændinger til trods for div. behandlinger, så vi håber på bedring med ny behandling.
Nu har et andet spørgsmål meldt sig mht. til putning. Vores søn er begyndt at protestere voldsomt når han skal puttes, både dag og nat. Vi synes det er hårdt at han nærmest skal græde sig i søvn hver gang. Jeg har prøvet at amme ham liggende men han falder sjældent i søvn og jeg må vugge ham i armene og det er her han protesterer. Vi har prøvet at putte ham inden han bliver alt for træt og når vi ved han er rigtig træt men det hjælper ikke. Vi har også prøvet at svøbe ham og synge for ham men lige lidt hjælper det.
Til natten bliver han puttet ca. Kl. 20 og sover ok i løbet af natten indtil kl. ca. 3-4 (afbrudt af amning) hvor han vågner og er urolig og motorisk urolig. Det lykkedes os at få ham til at sove igen men han vågner efter 5-10 min. efter vi har lagt ham og så kan vi starte forfra indtil kl. 5- 6 hvor vi giver op og står op. Vi har prøvet at putte ham ved 22-23 tiden i stedet for men her sker det samme.
Har du nogle råd til hvad vi kan gøre?
Kærlig hilsen
Den trætte mor ☺