Brev:
White noise
22. januar 2017
Alder:
2 mdr.
White noise
Hej Helen.
Da min søn blev født downloaded jeg en app (Sleep baby) med White noises. Lyd fra hårtørrer, støvsuger, livmoder m.m.
Min søn falder ofte til ro ved disse lyde, hvis han ligger i sengen eller barnevognen og græder / er urolig. Hvis vi slukker for lyden mens han sover vågner han ofte op igen. Når lyden tændes sover han med det samme.
Er det en dårlig ide at bruge disse White noises? Kan det blive for meget? Og kan det være tændt for længe?
Det er især lyden af en hårtørrer han foretrækker og han falder bedst til ro hvis der er skruet godt op for lyden. Bruger det både når han er udenfor i barnevognen og inde i hans vugge. Tænder det selvfølgelig kun hvis han er urolig, ikke hver gang, og aldrig om natten.
Lige for tiden bliver han ked af det hvis jeg ligger ham ud i barnevognen, vil generelt helst falde i søvn i mine arme, godt svøbt ind i dynen. Hvis jeg ligger ham sovende ud vågner han efter kort tid.
Har du et godt råd? Vil gerne bare kunne ligge ham ud uden gråd. Om natten sover han super godt - op til 6-7 timer I træk.
Med venlig hilsen
en mor.