Brev:
Sengetid og middagsinvitation II
30. december 2016
Alder:
18 mdr.
Sengetid og middagsinvitation II
Kære Helen.
Mange tak for dine gode råd i forbindelse med familiefødselsdagen om 14 dage, som bliver holdt om aftenen, hvilket har givet nogle tanker i forhold til vores datters putning/søvn.
Jeg tror godt at vi kunne vælge at lægge vores datter til at sove hos min søster...ville du så bare lægge hende i deres seng, eller ville du tage barnevognskassen med? Ville du så bare bære hende ud i bilen, når vi skal hjem?
Bliver det nemmere at komme i byen om aftenen senere hen, hvis vi nu vænner vores datter til at kunne falde i søvn ude? Eller forstår hun det mere, når hun er lidt ældre?
Vores datter vil stadig ikke bare lægge sig ned og sove om aftenen, vi sidder der en halv time, inden hun bliver så træt, at hun lægger sig ned. Bliver det mon nemmere at putte hende jo ældre hun bliver og jo mere hun forstår?
Rigtig godt nytår og tak for en super brevkasse!
Hilsen
En mor