Brev:
Søvnen fylder så meget - 4 mdr.
30. maj 2016
Alder:
4 mdr.
Søvnen fylder så meget - 4 mdr.
Hej Helen,
tak for dine råd angående søvn.
Vi prøver ihærdigt at følge dine råd og har læst din bog. Men søvnen fylder så meget herhjemme og vi kan ikke se hvad vi gør galt.
Vores søn på 4,5 mdr. snart 5 mdr. har så mange problemer med at sove. Dagene svinger meget fra lure på 20 min til lure på 2 timer(dog hvor jeg er ude og vugge ham et par gange i armene, idet han ikke kan falde hen igen hvis jeg vugger med barnevognen)
Men natten er det konskvens at han vågner hver anden time nogle gange hver time. Jeg er lidt bange for at han bruger mig som sut om natten. hvordan kan jeg ændre dette? har prøvet med sutteklud, bamse, vugge ham med mere. men han sover ikke videre før han får bryst. Han vil ikke tage sut mere, gjorde han engang, men den finder han ikke trøst i.
Han får grød til middag og får en flaske med 120 ml om aftenen i håb om at han kan sove mere, men det har ingen virkning.
Med venlig hilsen
Fie