Brev:
Besvær ved putning- 3 år
25. april 2016
Alder:
3 år, 4 mdr.
Besvær ved putning- 3 år
Kaereste Helen
Desperat mor er paa banen igen igen:)
Som du ved har vi to drenge,pâ knap 3,5 aar Og 15mâneder. Den lille sover ikke før klokken 22 og jeg har opgivet han vaagner stadigvaek mindst 3 gange om natten.
Men denne mail handler om storebror som ogsaa Er begyndt at traekke den ud og ud og ud. Han vaagner klokken 7.30 sover i institution fra 12-2, og kommer hjem klokken 18. Spiser ved 18.45 tiden. Saa kommer hans far ved 19.45 tiden (Kan desvaerre ikke komme foer) der bliver han mere Energisk idet han venter paa far(det kan man
Maerke paa ham)
Naa men saa starter vi med nattoej, boerste taender Osv.. Ogsaa laegger vi ham ved 20.30 tiden men forgaeves. Det traekker ud og ud. Far sidder ved aiden af ham og
Fortaeller historie men det skal gele tiden vaere en til Og ja hvis det ikke bliver en til graeder han som vild. Desuden er han meget svaer at faa ind i sengen, Han goer alt for at blive ved med at vaere oppe. Det plejede at vaere nemmere sidste aar. Der jeg ammede den lişle plejede vi at sove i Den store seng alle sammen, ellers var det ret
Svaert at gaa med den ene og faa den anden til at sove Saa nogle gange vil han i vores vaerelsw hvilker er helt İ orden mennnn det koerer bare videre... Nogle gange beçgynder han at loebe rundt.
Det ender altid med at jeg skriger.. Og sidst i dag Blev jeg saa gal efter 2 timer at jeg sagde "nu ligger du Dig i sengen og gaar ikke ud" han graed saa meget at han
Tissede i sengen og jeg raabte bare videre.. Det er begyndt at ske for
Meget at jeg mister kontrolen og raaber til sidst:(
Appropo han er begyndt at tisse naesten hver gang han graeder (er det med vilje) Faren synes at jeg overdriver og opfoerer mig daarligt. Jeg foeler mig saa skyldig, men inderst inde ved jeg at det vil vaere det samme i morgen hvis han igen traekker den ud.
Bare han kunne sige godnat faa en historie og sove!!
Mange mange tak paa forhand