Brev:
Søvn og junior seng
25. september 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Søvn og junior seng
Hej Helen.
Efter ca 2 år fik vi endelig en dreng der sov igennem. Men så havde vi en sygdoms periode hvor han vågnede 1-2 gange. Han er nu 2 år og 2 måneder.
Vi fik en junior seng og valgte at samle den og ligge ham i denne for en uge siden. Siden da er han begyndt at vågne x 1-2 om natten meget ulykkelig og vil have sutteflaske (det skal lige nævnes at han altid har haft en afhængighed af flasken om natten x 1 Indtil han sov igennem for 2 måneder siden).
Mit spørgsmål er. Er det en reaktion på at han er kommet i junior seng.
Skal vi ligge ham i tremmeseng igen?
Eller andet forslag???
Med venlig hilsen
Mie