Brev:
Putning tager lang tid, sover sent
28. april 2015
Alder:
23 mdr.
Putning tager lang tid, sover sent
Hej Helen
Min datter på knap 2 har altid haft et lille søvnbehov (ja, søvn igen-igen), og har været meget vågen altid om natten. Indtil hun var 14 mdr sov hun først mellem midnat og kl. 01, herefter blev den 20-20.30. Hun har altid skullet rode en del rundt inden hun faldt i søvn, men det har været inden for 30 min.
Nu tager det næsten en time. Jeg prøver at gå op med hende ca kl. 20, men hun sover først lidt i 21 eller lidt over. Jeg kan jo godt regne ud, at så er hun nok ikke træt nok før :-O det er efter hun er begyndt at sove længere lur, både herhjemme og i vuggestuen. Der kan hun indimellem sove 1,5-2 timer og jeg har prøvet at snakke med dem om at hun skal tages op lidt før (som jeg gør herhjemme), men det er de imod. Hun er også vågen ca 2 timer næsten hver nat, efter hun er begyndt at sove længere lur.
What to do?
Med venlig hilsen
H