Brev:
Sove ude på skiferie?
7. januar 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Sove ude på skiferie?
Kære Helen,
Et lynhurtigt spørgsmål:
Om 1,5 uge drager vi til Sverige på en uges skiferie.
Der vil være omkring -5 til -10 grader.
Må vores søn på 26 mrd. sove middagslur udenfor i sin barnevogn, i sin voksipose, med de temperaturer, der er?
Mange hilsner,
Bertrams moar :-)