Brev:
14 måneder og 11,5 timers søvn i døgnet
6. marts 2014
Alder:
14 mdr.
14 måneder og 11,5 timers søvn i døgnet
Hej Helen.
Jeg har en udfordring i at min datter ikke sover særligt meget. Hun trives fint og er glad og i udvikling, men føj for en hovedpine når klokken er 4 og hun er klar til en ny dag.
Hun kommer i seng kl 19.30 og vågner mellem 4 og 5 og hun sover middagslur fra 12-15
Kan jeg gøre noget ?