Brev:
2 årig ulykkelig når han skal sove
9. januar 2014
Alder:
23 mdr.
2 årig ulykkelig når han skal sove
Hej :)
Min søn bliver 2 om 2 uger.
Han sover i junior seng har han gjort i et par måneder, siden vi skiftede seng har han altid været nem at putte, kommer altid i seng kl 19 får læst godnat historie, og så falder han selv i søvn.
Men efter nytår har han været urolig vil ikke sove selv, han vil have vi holder ham i hånden til han falder i søvn. Han siger: bom indenfor, og holder om mig. Selvom det ikker siger bom mere. Han var ikke bange nytårs aften, han var helt vil med at se fyrværkeri. Men nu er han bange for at sove selv. Han vågner om natten og kommer ind til os, hvor han er meget urolig?
Hvordan får vi ham til ikke at være bange, og der er heller ikke noget der siger bum mere.
I vuggestuen fortæller de at han er helt ulykkelig når han bliver lagt ud i barnevognen og sove, og det plejer han aldrig.
Der er ingen problemer med at være udenfor om dagen.
Med venlig hilsen
mor til dreng på 2