Brev:
Fra sommertid til vintertid
15. oktober 2013
Alder:
13 mdr.
Fra sommertid til vintertid
Hej Helen
Hvordan håndtere vi bedst overgangen fra sommertid til vintertid?
Jeg mener, når nu damen er vant til at komme i seng kl 18.30 og hendes indre ur siger 18.30 og så reelt er klokken kun 17.30...
Hilsen