Brev:
Putning - 2 år, 4 mdr.
5. september 2013
Alder:
2 år, 4 mdr.
Putning - 2 år, 4 mdr.
Kære Helen
Mange tak for dit seneste svar. Det ser ud til at virke:-) Nu kommer så et opfølgende spørgsmål.
Om ikke ret lang tid skal vi flytte fra vores nu fælles soveværelse ud i de nye gemakker og hvordan gør vi så overgangen dertil lettest for at han ikke igen skal rende op hele tiden. Der får han jo sit eget værelse og vi får et soveværelse. Men det hele er nyt, nye møbler, lugte, lyde, osv. . så hvordan vænner vi ham til at skulle sove i et splinternyt værelse, selv?
Vores soveværelse er næsten lige ved siden af de to børneværelser.
Hans seng og legesager er det han kender.
Venlig hilsen