Brev:
Vil ikke sove i egen seng
19. marts 2013
Alder:
13 mdr.
Vil ikke sove i egen seng
Hej Helen
Tak for en super go brevkasse.
Vi har tvillinger på 13 måneder, og de har sovet fint indtil for ca.1,5 måned siden.
De startede i dagpleje for ca.2 måneder siden og omkring 14 dage efter de var startet begyndte vores søn at vågne efter at have sovet et par timer. Og han skreg simpelthen helt hysterisk med tårerne trillende ned af kinderne. Og han klamrede sig helt til mig når jeg tog ham op. Og når han så var faldet til ro og jeg ville ligge ham i seng igen begyndte han at skrige og blive som en flitsbue med det samme han bare kom ind over sengen.
Efter at have prøvet det et par gange tog jeg ham med ind i vores seng og han faldt i søvn med det samme.
Efterfølgende har vi slet ikke kunne få ham til at sove i sin seng, vi har prøvet at give flaske i sengen og det har fungeret lidt, der faldt han i søvn men sov kun 30 min og så vågnede han igen. Men det duer heller ikke mere. Nu falder han kun til ro og i søvn i vores seng.
Vi har også prøvet at lade ham skrige lidt, men det virker bare til at han bliver mere og mere ulykkelig. Og han rejser sig op med det samme han bliver lagt ned i seng og græder og rækker armene op og vil have at jeg tager ham op.
Det er så også kun hans mor han kan bruge, hvis jeg tager ham med ind i vores seng og han sidder sammen med sin far og jeg går ud af døren begynder han med det samme at skrige og græder rigtig meget og falder først til ro når jeg kommer tilbage.
Vi vil rigtig gerne have ham ind i sin egen seng igen, og kan du forklare hvordan det kan være han ligepludselig er blevet når han indtil da har sovet rigtig godt om natten i sin egen seng?
Håber du har nogle gode råd til hvordan vi får ham ind i seng igen og har en mulig forklaring på hvorfor han er blevet sådan at han kun kan sove hos os.
Hilsen