Brev:
Tvillinger - 9 mdr.
3. januar 2013
Alder:
9 mdr.
Tvillinger - 9 mdr.
Hey Helen.
Håber virkelig du kan hjælpe os lidt på rette vej igen inden mig og manden går fra hinanden i ren frustration, vi er begge 2 ved at blive sindsyge af bare søvnmangel og sure børn:-(
Vi har tvillinge piger på lige godt 9 måneder og en pige på 2½ år.
Tvillingerne er født 6 uger for tidligt men har hele vejen igenem klaret sig super godt og begge 2 godt med rent motorisk, men men det med at sove er et problem hver evig eneste aften/eftermiddag er det hyl og skrig fra den ene eller den anden. F falder tit i søvn ved flasken og kan lægges ned, men vågner efter ca en halv time og er vildt ked af og kan ikk finde ro igen, så kan man give hende lidt flaske igen og hun falder til ro og lægger sig igen, men fortsætter sådan hele natten med rigtig mange op vågninger, hvor hun bare skriger vildt og inderlidt, også kan man tage hende op og vugge hende lidt og så falder hun hen, men når man lægger hende vågner hun igen kort tid efter??? og sådan fortsætter hun hele natten og jeg kan snart ikk hænge sammen mere af at blive vækket hele tiden.:-(
Vi har valgt at sætte F ind til os da hun ellers forstyrrer C om natten og man så har 2 unger der ikk gider sove..
C er lidt nemmere med det med at sove om natten, hun skal så bare ikk sove for sent på eftermiddagen, men så er hun til gengæld vildt sur hele aftenen og eftermiddagen og det er ret svært at underholde dem begge, når de bare er sure og storesøster også er der. Føler efterhånden hun bliver svigtet lidt da man hele tiden render rundt med en af de små, som bare er sure og kede hele tiden:-( tror måske det er lidt fordi de sover lidt for meget om dagen, men hvordan ændre jeg det nåh de bare er sure og uoplagte, hvis jeg holder dem vågen???
Håber du kan hjælpe os på rette vej igen, og komme med nogle gode råd:-)
Hilsen
en meget træt og brugt mor til 3 ellers så dejlige piger