Brev:
14 mdr og søvn
8. december 2012
Alder:
14 mdr.
14 mdr og søvn
Kære Helen
Så skriver jeg atter til dig, denne gang omkring søvn om natten.
Min datter sover stadig ikke igennem og vågner 3-4 gange om natten for at få en sut. Jeg ved ikke hvad jeg kan forvente af et barn på 14 mdr så derfor spørger jeg dig?
Hun falder selv i søvn i sin tremmeseng, efter godnat sang, står og taler med sig selv og efter 10-20 min falder hun i søvn. Jeg har prøvet at lære hende at finde sutten selv, ved at vise hende hvor de ligger, puttet en stof klud gennem ringen på sutten. Men hun fanger vidst ikke ideen i det. Hun har en bamse som hun er meget glad for, men det er ikke nok for hende, hun vil også have en sut.
Så Helen, er det helt normalt jeg stadig må op om natten eller kan jeg godt forvente af hende, at hun sover hele natten?
Vi har haft nætter hvor hun sov hele natten uden at vågne. Om dagen sover hun 2,5 timer i barnevognen. Hun bliver puttet 19-19.30 og vågner mellem 6 og 6.30 er dette fint?
Glædelig jul xx
Glæder mig til dit svar