Brev:
Søvn uden amning
22. august 2012
Alder:
13 mdr.
Søvn uden amning
Hejsa igen...
Tak for dit sidste svar ang. Hvordan jeg skal putte uden hun skal ammes til døsighed.
Et nyt spørgsmål er så, når jeg nu har ammet og læst en historie og dernæst har ligget hende i sengen med div bamseklude hvilket hun kaster væk i arrighed over at skulle ligge der..... Er det så nu jeg ikke skal tage hende op uanset hvad hun gør, så som at tage armene op og hulke?. Jeg synes det er svært. Hun vil jo op og sove til brystet. Jeg kan ikke ligge hende og dernæst synge og ae hende. Hun vil bare op!! Hun kaster alt væk jeg giver hende, som hun er meget glad for!
Hvor konsekvent skal jeg være uden det er lidt trygheds svigt? For hun er meget trygheds søgende.
Far er bare ikke lige i højsæde i tiden, så hvis han går ind bliver det nærmest værre som om det er mig hun har brug for. Skal det accepteres eller skal man sige at far også er god nok. Det synes jeg bare hun er for lille til?
Venlig hilsen
Mig