Søvn uden amning

22. august 2012

Kategori:
Alder:
13 mdr.

Søvn uden amning

Hejsa igen...

Tak for dit sidste svar ang. Hvordan jeg skal putte uden hun skal ammes til døsighed.

Et nyt spørgsmål er så, når jeg nu har ammet og læst en historie og dernæst har ligget hende i sengen med div bamseklude hvilket hun kaster væk i arrighed over at skulle ligge der..... Er det så nu jeg ikke skal tage hende op uanset hvad hun gør, så som at tage armene op og hulke?. Jeg synes det er svært. Hun vil jo op og sove til brystet. Jeg kan ikke ligge ...

Annonce

... hende og dernæst synge og ae hende. Hun vil bare op!! Hun kaster alt væk jeg giver hende, som hun er meget glad for!

Hvor konsekvent skal jeg være uden det er lidt trygheds svigt? For hun er meget trygheds søgende.

Far er bare ikke lige i højsæde i tiden, så hvis han går ind bliver det nærmest værre som om det er mig hun har brug for. Skal det accepteres eller skal man sige at far også er god nok. Det synes jeg bare hun er for lille til?

Venlig hilsen
Mig

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

7. maj 2024 | Amning | 15 mdr.

Sut/amme - sove uden bryst om natten

Hej Helen Vi har længe haft udfordringer med vores datters søvn. Hun har...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

Lange putninger - 15 måneder

Hej Helen Jeg skriver til dig, fordi vi har kæmpet med aftenuro og lange...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Annonce

Viden om børn:

Sushi til gravide og ammende

Gravide og ammende må meget gerne spise sushi, og det kan være en udmærket måde at få varieret sit indtag af fisk på. Der er dog lidt forholdsregler du skal tage.

Fødevarestyrelsen pålægger både forhandlere, sushi-restauranter og øvrige leverandører at dybfryse fisken før den sælges. Fisken skal være frosset ned til til -20 grader i 24 timer for at komme eventuelle parasitter i fiskekødet til livs.

Vælger du at lave sushi selv, skal fisken på samme måde fryses ned...

Læs mere i Babylex

Mødregruppe

De fleste kommuner tilbyder nybagte mødre at komme i en mødregruppe, som oftest vil bestå af 5-8 mødre, som har barn i nogenlunde samme alder.

Sundhedsplejersken spørger, om man er interesseret i at være med i en mødregruppe og sender så invitationer ud til første gang, man mødes. Nogle gange mødes man første gang privat hos en af mødrene, andre gange mødes man i et lokale, som sundhedsplejersken bruger til formålet.

Det kan være en stor glæde at mødes med andre...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Du har hjulpet mig med at få min datter til at sove i egen seng og sidenhen på eget værelse og det er bare gået SÅ fint! Jeg fulgte dine råd til punkt og prikke og det virkede fra første aften. Jeg er imponeret.

Tak fra Winnie, mor til pige på 8 måneder