Brev:
Hovedpude og dyne
12. april 2012
Alder:
18 mdr.
Hovedpude og dyne
Kære Helen.
Babydynen bliver hele tiden sparket af, men vi vil heller ikke risikere, at vores lille pige ikke selv kan flytte sin dyne i søvne, hvis hun har det for varmt.
Hvornår er det på tide at skifte til juniordyne? Hvornår er det på tide at introducere en hovedpude?
Hvornår kan baby/tumlingen temperaturregulere selv?
Hilsen