Brev:
Sove i sin egen seng - 2 år, 4 mdr.
2. april 2012
Alder:
2 år, 4 mdr.
Sove i sin egen seng - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen
Vores søn på 28 mdr har siden i sommers sovet i vores seng. Jeg har så købt en madras som jeg har lagt mig på når pladsen er blevet for trang.
Har du nogle gode råd til hvordan vi får ham i hans egen seng?
Vi har forsøgt for lang tid siden men kun halvhjertet, da vi først har villet gøre det når vi havde overskud til at tage kampen. Det har vi nu.
Venlig hilsen
Malle