Brev:
Mælk om natten - 13 mdr.
29. marts 2012
Alder:
13 mdr.
Mælk om natten - 13 mdr.
Hej Helen
Min dejlige dreng på 13 mdr. snart 14, får stadig flaske om natten. 1-2 stk. og 150 ml i hver.
Nu er han startet i vuggestue og vågner om tit om natten ulykkelig og det eneste der kan trøste ham er en flaske. Jeg er i tvivl om, om han ER sulten eller det bare er trøst. Han bliver stiktosset hvis han ikke får sin flaske og det er nok også derfor vi ikke har sluttet nattedrikkeriet.
Han spiser godt om dagen og får godnat grød.
Er det bedst for ham Ikke at få mælk om natten og i så fald hvordan vænner vi ham af med det? Han vil IKKE have vand i stedet for.
Jeg synes måske heller ikke det er det bedste tidspunkt nu hvor han lige er startet i vuggestue.
Hvad gør vi?
Med venlig hilsen
Mor