Brev:
Mellem 1 og 2 lure
11. december 2011
Alder:
14 mdr.
Mellem 1 og 2 lure
Hej
ENTEN sover vores lille pige to lure, og så kan hun ikke falde i søvn før kl. 2030-2100 om aftenen (hun har ellers været vant til at blive puttet ca. 1915-1930) ELLER også sover hun kun en lur og så er hun stadigt mere træt fra kl. 16 / puttes ca. 1900.
Er det på tide at hun konsekvens kun lader hende sove en lur?
Hilsen