Brev:
Væk fra flaske inden sengetid
15. november 2011
Alder:
14 mdr.
Væk fra flaske inden sengetid
Hej Helen
Jeg deler mine spørgsmål op derfor modtager du et par spørgsmål af mig i træk :)
Min datter er 14 mdr og får stadig en flaske om aften inden sengetid. Hun er utrolig glad for den flaske, og vi kan se hun ser frem til at få den. Hun får ca 150 ml hver aften.
Er det okay hun fortsat får flasken eller skal jeg arbejde på at få hende vænnet af med den? og i givet fald hvordan skal jeg gribe det an?
Jeg glæder mig til dit svar.
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
Mor