Brev:
Power nap eller ej?
3. oktober 2011
Alder:
14 mdr.
Power nap eller ej?
Hej Helen
Vores søn på 14 måneder har gået i vuggestue i en måned nu.
Det går rigtig godt nu - efter en lidt hård start, hvor han samtidig skulle skifte rytme til een lur midt på dagen istedet for en formiddag og en eftermiddag. Men vi har indført power nap ved fire halv fem tiden og en halv time - vi vækker ham efter en halv time.
Han har godt kunnet falde i søvn til natten den første tid, men de sidste tre dage har det taget en krig. Vi føler os sat tilbage til for et halvt år siden, hvor vi var hele følelses registret igennem hver aften!
Vi spekulerer på, om det er power nappens skyld, men den første tid med power nap kunne man jo godt lægge ham til natten!? Og det ER længe at skulle være vågen fra ca 13.30 til 19.30!
Nu vil han snakke, pjatte, lege, men bliver gal og ked, hvis vi går fra værelset.
Har du nogle gode råd?
Med venlig hilsen
Maria