Brev:
Hvor meget søvn? - 2 år, 5 mdr.
16. januar 2011
Alder:
2 år, 5 mdr.
Hvor meget søvn? - 2 år, 5 mdr.
Hej Helen
Vores datter på 2½ år Amanda, hun er meget svær at putte om aften. Hun kan være op til en time om at falde i søvn. Hun er bare ikke træt.
Vi putter storebror (4 år) og hende på samme tid (de har samme soveværelse) mellem 19.15-19.45 hver aften efter samme ritual.
Hun sover i dagplejen ca. 1½ time og er så også i rigtig godt humør hele dagen og aften.
Jeg mener ikke at vi putter hende for tidligt og vi har også nogle gange i weekenden prøvet at springe hendes middagslur over, men hun bliver så pivet i løbet af eftermiddagen og det fungerer ikke rigtig for hende.
Hvor meget skal hun sove og har du nogle gode ideer.
Storebror går omkuld med det samme.
Venlig hilsen
Sophia