Brev:
Er begyndt at vågne op om natten
12. december 2010
Alder:
18 mdr.
Er begyndt at vågne op om natten
Hej Helen..
Håber du kan hjælpe os med at blive lidt frisk til juleaften.... ;-) vi har en dejlig sund og glad dreng på 1 1/2 år.. han er meget aktiv i løbet af dagen..
Han er begyndt at vågne op om natten, og nogen gange går han helt i kraftig gråd hvis vi bare kommer ind til ham og giver ham hans sut, og går ind i soveværelset igen..
Er det noget der er i en periode pga. hans udvikling, eller kan det være noget andet.. det er som om at nogen gange er det i søvne og andre gange er han helt vågen.. (det er bare ikke så sjovt for os som skal på job dagen efter..) hmm..
Vi kysser ham på kinden og siger at mor / far er her ved dig og vi har prøvet bare at give ham lidt vand.. det er bare ikke så tit det hjælper før vi tager ham op til os...
Hvis du kan komme med et svar som virker er det den allerbedste julegave vi kan ønske os... ;-)
Rigtig god jul og godt nytår.. glæder mig til at følge denne side i det nye år også...
På forhånd tak.
Marlene