Brev:
Bliver meget vred og ked når han sover
16. november 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Bliver meget vred og ked når han sover
Hej Helen
Matthes er nu blevet en stor og dejlig dreng på 2 år 4 mdr.
Generelt er han nem, kærlig og sjov :-)
Vi har dog et problem der viser sig nogen gange. Han kan vågne om natten eller om morgenen og være fuldstændig ude af den. han råber og skriger, han vil ikke noget, og vil samtidig det hele. han vil ikke engang op til os, eller have sin sut. vi må ikke rør ham eller noget...
Han bliver aldrig sådan, når han er rigtig vågen og oppe. han kan selvfølgelig godt blive vred og umulig, når han skal noget, han ikke vil, men slet ikke på samme måde.
Han går fuldstændig i selvsving - hvad pokker gør vi for at få ham til at falde til ro?????
Med venlig hilsen
Lea