Brev:
Fast døgnrytme - 2 mdr.
20. oktober 2010
Alder:
2 mdr.
Fast døgnrytme - 2 mdr.
Hej Helen
Så har jeg et spørgsmål igen.
Hvor gammel skal mit barn være, før han begynder med at få en fast døgnrytme? Han er 7 uger i dag og alle dage er stadig vidt forskellige.
Min dreng sover godt om natten og om formiddagen - men fra ca. to-tre tiden om eftermiddagen og indtil han bliver puttet til aften omkring kl. 20, så sover han meget lidt. (Han sover først omkring kl. 21 fordi han sover/vågner i en times tid).
Jeg ville jo gerne, at søvnen var lidt bedre fordelt hen over dagen. Men indtil nu er han bare træt om formiddagen.
Vil det ændre sig af sig selv, så han få et mønster der hedder: lille formiddags lur, eftermiddags lur og sidst på dagen lur?
- eller skal jeg gøre noget aktivt?
- og hvornår kan jeg begynde på det?
Venlig hilsen
Lone